experience

experience

lørdag 17. september 2011

Friends


Jeg skrev dette til Oanh min kjære barndomsvenninne på Facebok for noen minutter siden. Innser at det er krevende å holde på nettverket sitt, men at noen har en bare kontakt med uansett hva. "Friends are like stars: even though you can't see them you know they're always there". Jeg er heldig jeg har så mange slike venner!




No problemo,
håper du ikke ble emo.
Begynner å bli litt trøtt,
20 år siden du ble født!
Viktig å jobbe og få inn spenn,
ønsker deg kun det beste min venn.
Håper å se deg ganske snart,
Lenge siden sist! Rart..
At vi nå er "voksne",
men glem nå det.
Lev og gjør ting litt annerledes hver dag.
Din heldiggris, du har jo ikke noen fag!
Igjen: mange klemmer fra meg.
Tro det eller ei: jeg savner deg :)

Some pictures from the past weeks in Bergen. Aaaand... Guess what?! I'm going to SEATTLE THIS DECEMBER to visit Adrian!!!


The view from our apartment. In reality it's SO much nicer!
BBQ on the porch in the nice weather (for once) :-D


Me and Helga Marie eating our first dinner together. Soya sauce has become "a must add" to our meals now. Geez I'm so addicted to soya sauce.



"Sveiseaften" - Were about to meet some freshmens!

Hmm.. Wally?






Boat race

At the career day as the only student organization = Proud member of AIESEC NHH :-D

Helga Marie and I had the running trip of all times. We ended up climbing down a hill and fighting though bushes etc in the middle of the night bevause we got lost.
I though I was going to die..

Definitely Wally!


The best EB!



Competition; build the Great Wall!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar